فهرست مطالب

دستگاه های تصفیه آب، بر اساس ظرفیت تولیدی به سه نوع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شوند. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی بر اساس تعداد ممبران، به ظرفیت های 200، 400 و 800 گالنی تقسیم می شوند. روش تصفیه در این دستگاه نیمه صنعتی تصفیه آب، اسمز معکوس RO می باشد. دستگاه تصفیه آب خانگی، میزان 150 لیتر در روز، تولید آب تصفیه شده دارد و برای مکان هایی که به مقدار آب تصفیه شده بیش از 100 لیتر در روز، یا بیشتر احتیاج دارند باید از دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی استفاده کرد.

روش تصفیه در دستگاه آب شیرین کن های نیمه صنعتی، روش اسمز معکوس می باشد. در این روش با قرار دادن ممبران هایی که دارای منافذ بسیار ریزی هستند، املاح و مواد محلول آب تا 99% حذف شده و آبی بدون املاح تولید می گردد. بنابراین آب تولیدی توسط دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی، دارای کیفیت بالایی بوده و جهت مصارف شرب مورد استفاده قرار می گیرد.

روش تصفیه در دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی

مشخصات دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی

1- فیلتر ممبران دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی

ممبران مهم ترین قسمت دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی می باشد. این فیلتر ها وظیفه حذف املاح و آلاینده های آب را بر عهده دارند. ممبران دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی، معمولا دارای ظرفیت 100 گالن می باشند که بسته به ظرفیت دستگاه، تعداد ممبران متفاوتی را دارند. دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی به ظرفیت 800 گالن یا 3000 لیتر، بالاترین ظرفیت دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی است، که دارای دو عدد ممبران 400 گالنی می باشد.

2- فیلتر پیش تصفیه، دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی

در دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی، از سه نوع فیلتر الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک استفاده می شود. این فیلتر ها وظیفه حذف گل و لای، طعم و بو، مواد آلی فرار و فلزات سنین را دارند.

3- هوزینگ دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی

جهت نگهداری فیلتر های پیش تصفیه، از هوزینگ استفاده می شود. در دستگاه آب شیرین کن صنعتی، از هوزینگ اسلیم یا 20 اینچ استفاده می شود، که فیلتر های پیش تصفیه درون آنها قرار می گیرند.

4- پمپ دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی

پمپ دستگاه آب شیرین کن بایستی فشار مورد نیاز برای ممبران را ایجاد کند. عدم تامین فشار لازم توسط پمپ باعث خرابی زود هنگام ممبران می شود. پمپ دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی قابلیت انتقال آب به حجم 4 تا 6 لیتر در دقیقه با فشار 180 psi را دارد. در صورت انتقال آب با دبی پایین میزان فشار بالاتری را ایجاد می کند.

نحوه تصفیه آب دریا برای کشاورزی

5- مخزن دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی

جهت ذخیره و نگهداری آب تصفیه شده در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، از یک مخزن استفاده می شود. مخزن ذخیره به حجم 24 لیتر می باشد که می تواند به صورت تیوب دار و یا مخزن خلاء بدون تیوب، به کار برده شود.

6- فیلتر پست کربن

با توجه به ذخیره و نگهداری آب تصفیه شده، جهت جلوگیری از ایجاد طعم و بو در آب، از فیلتر پست کربن استفاده می شود . این فیلتر ها بر پایه پیاهی بوده تا علاوه بر حذف طعم و بو، در آب آلاینده ای ایجاد نکند.

7- شیر برقی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

در دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی، جهت قطع و وصل جریان آب ورودی، از شیر برقی استفاده می شود. با توجه به میزان جریان ورودی، سایز دستگاه و مشخصات پمپ، نوع شیر برقی به کار رفته، متفاوت می باشد.

کاربرد دستگاه تصفیه آب شیرین کن نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، در مواردی که به حجم متوسطی از آب تصفیه شده احتیاج دارند، استفاده می شود. یکی از مهم ترین کاربرد های دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی، در ساختمان ها و هتل ها است که کل آب ورودی را قبل از ورود به ساختمان تصفیه می کند.

مهم ترین کاربرد های دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی

قیمت دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، با توجه به ظرفیت دستگاه و برند آن، دارای قیمت متفاوتی می باشد. در خرید و انتخاب دستگاه آب شیرین نیمه صنعتی، برای کاهش هزینه های نگهداری، بایستی دستگاهی با کیفیت و برند شناخته شده تهیه کنیم. دستگاه تصفیه آب، بایستی مطابق با دستور العمل شرکت سازنده، نگهداری شود تا طول عمر ممبران و فیلتر ها و دیگر تجهیزات طولانی بوده و هزینه های جانبی مربوط به نگهداری کاهش یابد.


شرکت پاکان پالایش البرز

7 دیدگاه دربارهٔ «مشخصات و قیمت آب شیرین کن نیمه صنعتی 2000 لیتری»

  1. درود بر شما
    لطفا از شرایط فروش و قیمت و نصب و راه اندازی یک دستگاه ۲۰۰۰ لیتری اطلاعات میخوام و هزینه نگهداشت و استفاده را برام شرح کامل بدین ضمنا خدمات پس از فروش و گارانتی چند سال هست ؟
    سپاسگزارم

    1. ساناز کاکاوند

      سلام
      دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در ظرفیت های 600،800 و 1200 گالن عرضه می شوند که شامل هوزینگ و فیلتر های تصفیه ، پمپ تغذیه و تابلو برق صنعتی و شاسی استیل می باشد. هزینه سالانه نگهداری دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی شامل تعویض فیلتر ها و ممبران می باشد.
      دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد . جهت کسب اطلاع از قیمت با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

    1. ساناز کاکاوند

      سلام
      دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی در ظرفیت های 600, 800 و 1200 گالن عرضه می شوند . جهت اطلاع از قیمت با کارشناسان فروش با شماره 02632714659 تماس حاصل نمایید.

    1. سلام وقت بخیر
      برای این ظرفیت بایستی از دستگاه نیمه صنعتی تصفیه آب به ظرفیت 600 گالن استفاده کنید. جهت اطلاع از قیمت با کارشناسان فروش این شرکت و با شماره 02632714659 تماس حاصل نمایید.

  2. سلام برای راه اندازه ی مغازه آب تصفیه فروشی برای جمعیت ۱۵۰۰۰ نفری میخاستم بدونم قیمت دستگاه ها تصفیه و قیمت مخازن ذخیره و این ک چه تعداد باشن قیمت دستگاه کلرزنی چقدر هست کلا میخام بدونم چه مقدار سرمایه لازم هست و قیمت هرکدام از وسیله و دستگاه ها رو میخاستم بدونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدید ترین مقالات

مطالب تصفیه فاضلاب

مطالب تصفیه آب

پیمایش به بالا