فهرست مطالب

دستگاه تصفیه آب صنعتی به ظرفیت 25 متر مکعب در شبانه روز

دستگاه تصفیه آب صنعتی به ظرفیت 25 متر مکعب در شبانه روز (25000 لیتر در شبانه روز) جهت تصفیه آب در صنایع مختلف از جمله در صنایع کشاورزی و دامپروری، صنایع دارویی، صنایع غذایی و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. اساس تصفیه در دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس RO می باشد. 

فرآیند اسمز معکوس یا شیرین کردن آب روشی جهت جداسازی ناخالصی ها از آب می باشد. در این روش با اعمال فشار مکانیکی، عملیات جداسازی انجام می شود.

دستگاه تصفیه آب صنعتی به ظرفیت 25 متر مکعب در شبانه روز، قادر به حذف آلاینده ها و ناخالصی های آب از جمله کلر، فلزات سنگین، آهن و منگنز، نیترات و سختی می باشد و توانایی کاهش جامدات محلول آب را تا 95% را دارد. حذف باکتری ها، ویروس ها و میکروارگانیسم ها با این روش به صورت کامل انجام می شود و آب تولیدی عاری از طعم و بوی نامطبوع و املاح می باشد و آب خروجی جهت استفاده برای شرب و مصارف کشاورزی و صنعتی مناسب است.

دستگاه تصفیه آب صنعتی در ظرفیت های بالاتر از 5 متر مکعب در شبانه روز تولید می شوند که می تواند جهت تصفیه آب چاه، آبهای لب شور و آب دریا با توجه به میزان حجم آب تصفیه شده مورد نیاز، مورد استفاده قرار گیرد.

 دستگاه تصفیه آب صنعتی به ظرفیت 25 متر مکعب در شبانه روز، یکی از پرکاربردترین ظرفیت ها جهت استفاده در صنایع مختلف می باشد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی به ظرفیت 25 متر مکعب

کاربرد دستگاه تصفیه آب صنعتی به ظرفیت 25000 لیتر

1- تصفیه آب صنایع دارویی و پزشکی

2- تصفیه آب کشاورزی، پرورش دام و طیور

3- تصفیه آب صنایع فولاد، پتروشیمی، خودروسازی، صنایع نساجی

4-تصفیه آب صنایع غذایی و تولید آب آشامیدنی

5- تصفیه آب صنایع شوینده و آرایشی _ بهداشتی

6-تصفیه آب بیمارستان ها جهت استفاده در بخش دیالیز

7- تصفیه آب مصرفی نیروگاه های بخار و سیکل ترکیبی

با توجه به اینکه کیفیت آب ورودی در صنایع بر کیفیت محصولات تولیدی تاثیر مستقیمی دارد، بنابراین استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنایع مختلف جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات ضروری می باشد.

در انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی بایستی به موارد زیر توجه نمود:

  • میزان سختی و TDS آب ورودی
  • میزان TDS آب تصفیه شده
  • حجم آب مورد نیاز در شبانه روز
  • آنالیز آب ورودی و اطلاع از میزان فلزات سنگین، سیلیس، کلراید و عوامل میکروبی آب

در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی بایستی عوامل فوق را در نظر گرفت و دستگاهی را انتخاب کرد که بتواند بهترین راندمان و عملکرد را در تصفیه داشته باشد.

طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی به ظرفیت 25 متر مکعب

سیستم تصفیه اسمز معکوس صنعتی شامل سیستم پیش تصفیه ، سختی گیر آب یا سیستم دوزینگ ضد انعقاد، سیستم دوزینگ کلر زدایی، واحد اسمز معکوس با غشاهای نیمه تراوا، و استریلایزر  UV یا کلر زنی پس از تصفیه است.

این دستگاه ها با فن آوری اسمز معکوس با فیلترهای چند رسانه ای، برای انتقال آب ورودی و حذف ذرات بزرگتر از 10 میکرون را اعمال می کنند. سپس آب توسط یک ماده شیمیایی ضد رسوب تزریق می شود تا رسوبات آب را کنترل کند و باعث آسیب رساندن به ممبران دستگاه نشود. این گزینه های پیش تصفیه توانایی حذف سختی، کلر، بو، رنگ، آهن و گوگرد را دارند.

در مرحله بعد آب به واحد اسمز معکوس انتقال پیدا می کند که در آن یک پمپ فشار بالا فشار بسیار زیادی را به محلول بسیار متمرکز وارد می کند. به این ترتیب نمک های باقیمانده ، مواد معدنی و ناخالصی هایی که پیش فیلتر نمی تواند آنها را بگیرد در این مرحله جدا می شوند. آب تازه قابل آشامیدن از انتهای کم فشار غشا خارج می شود در حالی که نمک ها، مواد معدنی و سایر ناخالصی ها از انتهای دیگر تخلیه می شوند. در نهایت آبی که املاح و آلاینده های آب توسط فرآیند حذف شده است ، تولید می گردد . 

طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی بر اساس پارامتر های زیر انجام می شود:

1- دبی آب ورودی

2- دبی آب تصفیه شده

3- میزان TDS آب ورودی

4- فشار آب ورودی

5- کلراین آب ورودی

6- PH آب ورودی

7- H2S آب ورودی

8- کدورت آب ورودی

9- SDI آب ورودی

10- ظرفیت بر اساس طراحی 24 h/d

11- کیفیت آب تولیدی و میزان TDS

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به ظرفیت 25 متر مکعب

عوامل مختلفی در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی نقش دارند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

1- کیفیت آب ورودی

2- حجم آب ورودی

3- میزان راندمان و درصد خلوص تصفیه

4- تعداد و برند ممبران استفاده شده

5- نوع و برند پمپ طبقاتی

6- برند قطعات و تجهیزات به کار رفته

7- جنس شاسی

8- میزان و نوع آلاینده های ورودی

9- سیستم پیش تصفیه

شرکت پاکان پالایش البرز طراح و تولید کننده دستگاه های تصفیه آب صنعتی با سابقه چندین ساله خود آماده همکاری با مشتریان گرامی می باشد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به ظرفیت 25 متر مکعب در شبانه روز با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه تصفیه آب صنعتی 25 متر مکعب»

  1. سیداشرف موسوی

    سلام وقت بخیر لطفآ قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی برای مصرف آب شرب حدودا ۳۰ الی۵۰ متر مکعب در روز با تشکر

    1. سلام
      جهت اطلاع از قیمت و مشخصات دستگاه تصفیه آب صنعتی با کارشناسان واحد فروش و شماره های 02632714659,09128668995 تماس حاصل نمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدید ترین مقالات

مطالب تصفیه فاضلاب

مطالب تصفیه آب

پیمایش به بالا